Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista
Firma: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ostródzie miejsce pracy: Ostróda
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ostródzie
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Ostróda
Ogłoszenie o naborze Nr 109055
Warunki pracy
- praca w siedzibie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Ostródzie
- praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7.15 – 15.15
- bariery architektoniczne dla niepełnosprawnych (budynek PIW trzypiętrowy bez podjazdu dla niepełnosprawnych i windy, brak toalet dostosowanych dla osób niepełnosprawnych)
- z tyłu budynku dostępne jest oznaczone miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami
Zakres zadań
- Prowadzi i sporządza dokumentację dotyczącą spraw pracowniczych w zakresie prowadzenia spraw wynikających z nawiązania, trwania i ustania stosunku pracy, w tym związanych z naborem kandydatów do korpusu służby cywilnej
- Przygotowuje deklaracje zgłoszeniowe i wyrejestrowujące do Płatnika ZUS
- Organizuje szkolenia pracowników
- Prowadzi ewidencję składników majątku w programie – wyposażenie, środki trwałe
- Bierze udział w procedurze oceny przydatności zużytych lub zbędnych składników rzeczowych majątku ruchomego oraz sporządza stosowną dokumentację
- Prowadzi centralny rejestr umów i dokumentację osób niebędących pracownikami w ramach zawartych umów cywilno-prawnych
- Prowadzi rejestr mandatów karnych
- Prowadzi rejestr pieczęci i odznak identyfikacyjnych
- Organizuje nabór dla urzędowych lekarzy weterynarii
- Prowadzi obsługę Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
- Prowadzi archiwum zakładowe
- Prowadzi sprawy związane z gospodarką taboru samochodowego będącego własnością Inspektoratu
- Przygotowuje projekty pism w zakresie zadań Zespołu ds. administracyjnych
- Administruje mieniem, a w szczególności prowadzi sprawy związane z potrzebą konserwacji, przeglądów, napraw majątku Inspektoratu
- Sporządza sprawozdawczość z zakresu właściwości Zespołu ds. administracyjnych
- Współpracuje z innymi Zespołami Inspektoratu w sprawie planów i sprawozdawczości
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Znajomość przepisów prawnych w zakresie kodeksu pracy, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o służbie cywilnej, przepisów kodeksu postępowania administracyjnego oraz aktów wykonawczych do w/w ustaw
- Posiadanie uprawnień do kierowania pojazdem kat. B
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Szkolenia, kursy z zakresu prawa pracy, prawa administracyjnego, ubezpieczeń społecznych
Praca warmińsko-mazurskie
Praca Iława
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca Ostróda
Praca Ełk
Praca Specjalista
Praca Specjalista ds. Administracyjnych Ostróda
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ostródzie
Data dodania: 25-10-2022
Wyświetleń: 151
Wyświetleń: 151