Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Inspektor wojewódzki

Firma: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie miejsce pracy: Olsztyn

Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Olsztyn
Ogłoszenie o naborze Nr 95236

Warunki pracy

- praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu


- kontakt z klientem zewnętrznym


- narzędzia i materiały pracy - komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godzin dziennie)


- wyznaczone stanowiska do parkowania dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika, podjazdy dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika i Al. Marsz. J. Piłsudskiego – wejście do budynku z asystentem, winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych, ciągi komunikacyjne, drzwi oraz toaleta o odpowiedniej szerokości dostosowane do poruszania się na wózku

Zakres zadań

  • Wydaje decyzje w celu unieważnienia lub odmowy wydania paszportu na wniosek ustawą wskazanych organów;
  • Wprowadza do kartotecznej ewidencji paszportowej informacje o osobach, w stosunku do których zostały wydane postanowienia o zakazie opuszczania kraju z zatrzymaniem dokumentu paszportowego lub zakazem jego wydania w celu prowadzenia postępowań w tym zakresie i aktualizacji rejestrów;
  • Wprowadza dane o utraconych dokumentach paszportowych w celu aktualizacji paszportowej ewidencji komputerowej;
  • Udziela informacji paszportowych w celu prawidłowego złożenia wniosku przez osoby ubiegające się o dokument paszportowy;
  • Prowadzi korespondencję z innymi Wydziałami Spraw Obywatelskimi i Cudzoziemców właściwymi w sprawach paszportowych, Strażą Graniczną, prokuraturami, sądami i innymi organami w zakresie potwierdzenia danych zawartych w zbiorze kartotecznym oraz z komputerowej ewidencji paszportowej w celu utrzymywanie aktualnych danych zbioru;
  • Wydaje postanowienia o wyrażeniu zgody na wydanie książeczki żeglarskiej w celu umożliwienia uzyskania przez wnioskodawcę książeczki żeglarskiej oraz wydaje zaświadczenia dotyczące wydanych dokumentów paszportowych w celu udokumentowania faktu posiadania paszportu przez zainteresowanego;
  • Przyjmuje opłatę paszportową za pomocą karty płatniczej w celu umożliwienia zainteresowanemu złożenia wniosku i uiszczenia opłaty paszportowej bezpośrednio na stanowisku pracy.
  • Wprowadza uwagi do elektronicznej kartoteki obywatela (zgon, wezwania, książeczki żeglarskie, odnalezienie i zniszczenie paszportów) w celu aktualizacji zbioru kartotecznego.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji
  • znajomość ustawy z dnia 13 lipca 2006 r. o dokumentach paszportowych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 197 ze zm.)
  • znajomość Rozporządzenia Rady Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 2010 r. w sprawie dokumentów paszportowych (Dz. U. nr 152 poz. 1026)
  • znajomość Rozporządzenia Rady Ministrów z 9 lutego 2010 r. w sprawie opłat za wydanie dokumentu paszportowego oraz ich zwrotu (Dz. U. 2010 nr 25, poz. 126)
  • znajomość Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 15 lutego 2010 r. w sprawie ewidencji paszportowych i centralnej ewidencji (Dz. U. nr 26 poz. 131)
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
  • znajomość instrukcji kancelaryjnej - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
  • wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe lub podyplomowe administracyjne lub prawnicze
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 lata w administracji publicznej
  • przeszkolenie informatyczne


Pozostałe oferty pracy w firmie Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 21-03-2022
Wyświetleń: 205