Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Inspektor ds. planowania, finansowania oraz rozliczania budżetu i inwestycji w Wydziale Inwestycji M

Firma: Prezydent Olsztyna miejsce pracy: Olsztyn

Ogłoszenie numer: 6717414, z dnia 2022-03-18

OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO

Inspektor ds. planowania, finansowania oraz rozliczania budżetu i inwestycji w Wydziale Inwestycji Miejskich

Miejsce pracy: warmińsko-mazurskie / Olsztyn

 

Opis stanowiska

LICZBA LUB WYMIAR ETATÓW: 1
 

PODSTAWOWE OBOWIĄZKI

Do podstawowych zadań należeć będzie:

  • Przygotowywanie materiałów planistycznych do projektu budżetu zadań realizowanych przez wydział.
  • Weryfikowanie materiałów planistycznych  miejskich  jednostek  nadzorowanych przez wydział.
  • Przygotowywanie zbiorczych załączników w zakresie wydatków majątkowych Gminy,
  • Sporządzanie sprawozdania z wykonania budżetu  wydziału oraz Gminy w zakresie wydatków majątkowych,
  • Rekomendowanie decyzji dotyczących budżetu w zakresie wydatków majątkowych wydziałów Urzędu Miasta i wydatków bieżących wydziału.
  • Przygotowywanie zmian do planu finansowego wydziału.
  • Przygotowywanie  projektu planu  wydatków  zadań inwestycyjnych w odniesieniu do załącznika inwestycyjnego uchwały budżetowej.
  • Prowadzenie  rozliczeń  finansowych zadań realizowanych przez Wydział.
  • Prowadzenie rejestru  faktur, umów oraz ich weryfikacja i rozliczanie.
  • Opisywanie faktur zgodnie z obowiązującymi procedurami.
  • Rozliczanie środków trwałych.
  • Przygotowywanie wniosków o przekazane środków trwałych.

Wymagania

WYMAGANIA NIEZBĘDNE (WYKSZTAŁCENIE, UPRAWNIENIA, STAŻ)

  • obywatelstwo polskie,

  • wykształcenie wyższe,

  • co najmniej 3 letni staż pracy,

  • Znajomość ustaw:- Ustawa o finansach publicznych,

    • Ustawa o podatku od towarów i usług,
    • Ustawa o rachunkowości,
    • Ustawa Prawo zamówień publicznych,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

KWALIFIKACJE DODATKOWE

  • doświadczenie w pracy na stanowisku w obszarze finansowo - ekonomicznym w jst.,
  • wykształcenie wyższe ekonomiczne,

UMIEJĘTNOŚCI

  • terminowe, poprawne i dokładne wykonywanie prac

  • realizacja zleconych prac

  • aktualność i kompleksowość wiedzy na zajmowanym stanowisku

  • komunikacja ze współpracownikami i interesantami

  • inicjatywa i zaangażowanie w realizację

WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA

  • list motywacyjny,
  • skan lub zdjęcie dyplomu ukończenia studiów wyższych,
  • skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o aktualnym zatrudnieniu),
  • skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe (w przypadku ich posiadania).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Pozostałe oferty pracy w firmie Prezydent Olsztyna
Etat Inspektor ds. przygotowania produkcji w Wydziale Inwestycji Miejskich w firmie: Prezydent Olsztyna miejsce pracy: Olsztyn 14-06-2022
Etat Inspektor ds. planowania w Wydziale Budżetu w firmie: Prezydent Olsztyna miejsce pracy: Olsztyn 02-05-2022
Etat Inspektor ds. księgowości i sprawozdawczości budżetowej w firmie: Prezydent Olsztyna miejsce pracy: Olsztyn 02-05-2022
Etat Inspektor nadzoru branży sanitarnej w Wydziale Inwestycji Miejskich w firmie: Prezydent Olsztyna miejsce pracy: Olsztyn 18-03-2022

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 18-03-2022
Wyświetleń: 227