Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Inspektor
Firma: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie miejsce pracy: Olsztyn
Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Olsztyn
Ogłoszenie o naborze Nr 94181
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu
- kontakt z klientem zewnętrznym
- narzędzia i materiały pracy - komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godzin dziennie)
- wyznaczone stanowiska do parkowania dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika, podjazdy dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika i Al. Marsz. J. Piłsudskiego – wejście do budynku z asystentem, winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych, ciągi komunikacyjne, drzwi oraz toaleta o odpowiedniej szerokości dostosowane do poruszania się na wózku
Zakres zadań
- Przyjmuje cudzoziemskiego klienta zewnętrznego w celu przeprowadzenia procedury legalizacji pobytu na terytorium RP - udziela informacji o możliwości zalegalizowania pobytu lubo toku prowadzonej sprawy, przeprowadza identyfikację cudzoziemca oraz kontrolę legalności pobytu cudzoziemca, przyjmuje od klienta wniosek i dokumenty, weryfikuje przedstawioną dokumentację, pobiera odciski linii papilarnych, zakłada akta sprawy, prowadzi rejestry wniosków w Systemie Informatycznym Pobyt v.2 oraz elektronicznym Rejestrze Spraw Cudzoziemców.
- Personalizuje dokumenty pobytowe cudzoziemcom i wydaje spersonalizowane, gotowe dokumenty pobytowe cudzoziemcom w celu zakończenia procesu legalizacji pobytu w Polsce.
- Przyjmuje klienta zewnętrznego w celu wpisania zaproszenia do ewidencji zaproszeń - udziela informacji, przyjmuje od klienta wniosek i dokumenty, weryfikuje przedstawioną dokumentację, prowadzi postępowanie administracyjne, przygotowuje projekt decyzji i wydaje zaproszenia, prowadzi rejestry w Systemie Pobyt v.2 oraz elektronicznym Rejestrze Spraw Cudzoziemców.
- Przyjmuje od klienta zewnętrznego i rejestruje w Systemie Zatrudnienie Cudzoziemców oraz elektronicznym Rejestrze Spraw Cudzoziemców wnioski, weryfikuje przedstawioną dokumentację w celu wydania zezwoleń na pracę cudzoziemca na terytorium RP, zakłada akta spraw.
- Przyjmuje cudzoziemskiego klienta zewnętrznego w celu przeprowadzenia procedury wydania lub wymiany dokumentów wydawanych cudzoziemcom - udziela informacji, przeprowadza identyfikację cudzoziemca oraz kontrolę legalności pobytu cudzoziemca, przyjmuje od klienta wniosek i dokumenty, weryfikuje przedstawioną dokumentację, pobiera odciski linii papilarnych, zakłada akta sprawy, prowadzi rejestry wniosków w Systemie Informatycznym Pobyt v.2.
- Dba o właściwe porządkowanie, przechowywanie i archiwizację akt w archiwum podręcznym Oddziału w celu zachowania właściwej organizacji pracy.
- Unieważnia dokumenty pobytowe cudzoziemców w celu należytego prowadzenia rejestrów w sprawach cudzoziemców.
- Prowadzi współpracę z organami: Strażą Graniczną, Policją, Agencją Bezpieczeństwa Wewnętrznego, konsulami RP, sądami i uczelniami wyższymi w sprawach legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców w celu udostępnienia informacji w sprawach prowadzonych w Oddziale
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- znajomość ustawy z dnia 12 grudnia 2013 r. o cudzoziemcach (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2354 ze zm.).
- znajomość ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1100 ze zm.).
- znajomość ustawy o wjeździe na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, pobycie oraz wyjeździe z tego terytorium obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej i członków ich rodzin z dnia 14 lipca 2006 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1697)
- znajomość ustawy o służbie cywilnej
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
- znajomość instrukcji kancelaryjnej - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
- wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe; rzetelność organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów; współpraca; komunikacja
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego/stażu pracy w administracji
- znajomość języka obcego na poziomie komunikatywnym
Praca Olsztyn
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca Elbląg
Praca Ełk
Praca Inspektor
Praca Inspektor w Administracji Publicznej Olsztyn
Pozostałe oferty pracy w firmie Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
Data dodania: 07-03-2022
Wyświetleń: 180
Wyświetleń: 180