kandydatów
Inspektor wojewódzki
Firma: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie miejsce pracy: Olsztyn
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu,
- kontakt z klientem zewnętrznym,
- okresowe wyjazdy służbowe,
- narzędzia i materiały pracy - komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godzin dziennie),
- wyznaczone stanowiska do parkowania dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika, podjazdy dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika i Al. Marsz. J. Piłsudskiego – wejście do budynku z asystentem, winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych, ciągi komunikacyjne, drzwi oraz toaleta o odpowiedniej szerokości dostosowane do poruszania się na wózku.
Zakres zadań
- Przeprowadza czynności kontrolne podmiotów działalności leczniczej w zakresie zgodności wykonywanej działalności leczniczej z przepisami ustawy i przepisami wydanymi na jej podstawie, celem zapewnienia właściwej jakości prowadzonej działalności i oceny zgodności prowadzonych działań z obowiązującym stanem prawnym. Samodzielnie przygotowuje harmonogramy kontroli podmiotów leczniczych. Formułuje wnioski i zalecenia pokontrolne oraz sporządza protokoły z przeprowadzonej kontroli. Pełni nadzór nad wykonywaniem przez podmioty lecznicze zaleceń pokontrolnych.
- Samodzielnie przyjmuje klientów rejestrujących podmioty lecznicze, wprowadzających zmiany w rejestrze podmiotów wykonujących działalność leczniczą, celem przygotowania projektu zaświadczenia o wpisie lub wpisie zmian przy użyciu bezpiecznego podpisu elektronicznego i specjalistycznej aplikacji RWDL oraz aktualizacji elektronicznego rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą z terenu woj. warmińsko – mazurskiego. Prowadzi postępowania administracyjne celem przygotowania projektu decyzji administracyjnej: o odmowie wpisu, wpisie zmian i wykreślenia z RPWDL oraz o zakazie wykonywania działalności leczniczej objętej wpisem do RPWDL i nakładaniu kar na podmiot wykonujący działalność leczniczą w przypadku niezgłoszenia zmiany danych objętych RPWDL, w celu zgodności prowadzonej działalności przez podmioty lecznicze z przepisami prawa oraz prowadzenie postępowań administracyjnych celem przygotowania projektu decyzji administracyjnych dotyczących: zgody lub odmowy zgody na czasowe zaprzestanie działalności leczniczej oraz nałożenia na kierownika podmiotu przypadku całkowitego bądź czasowego zaprzestania w/w działalności bez zachowania trybu określonego w przepisach prawa, w celu zapewnienia dostępności do świadczeń zdrowotnych.
- Samodzielnie prowadzeni ewidencję przedstawicieli Wojewody Warmińsko – Mazurskiego – członków delegowanych do rad społecznych oraz prowadzi sprawy związane z powoływaniem członków Rady Wojewódzkiego Oddziału NFZ
- Opracowuje dla potrzeb przełożonych i uprawnionych organów okresowych analizy, sprawozdania i inne niezbędne materiały w zakresie zdrowia publicznego
- Prowadzi sprawy związane z nakładaniem na podmiot wykonujący działalność leczniczą kary pieniężnej w przypadku zbywania produktów leczniczych, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego lub wyrobów medycznych, wbrew przepisom art. 87 ust. 5 i 6 ustawy z dnia 6 września 2001 r. – Prawo farmaceutyczne oraz spraw związanych z przeprowadzaniem kontroli podmiotu wykonującego działalność leczniczą w przypadku otrzymania informacji określonej w art. 87 ust. 6 ustawy z dnia 6 września 2001 r. – Prawo farmaceutyczne
- Przekazuje do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) informacji o podmiotach wykonujących działalność leczniczą w zakresie wpisu do rejestrów podmiotów wykonujących działalność leczniczą, zakazu wykonywania działalności określonej we wpisie do rejestru podmiotów leczniczych, wykreślenia z rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- znajomość ustawy o działalności leczniczej (w tym zagadnień związanych z rejestrem i kontrolą podmiotów leczniczych)
- znajomość ustawy o swobodzie działalności gospodarczej
- znajomość ustawy o służbie cywilnej
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
- znajomość instrukcji kancelaryjnej - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
- wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i zorientowanie na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie: studia podyplomowe z zakresu ochrony zdrowia
Pozostałe oferty pracy w firmie Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
Wyświetleń: 165