Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Główny specjalista ds. planowania w wydziale budżetu urzędu miasta olsztyna,

Firma: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie miejsce pracy: Olsztyn

Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Główny specjalista ds. planowania w wydziale budżetu urzędu miasta olsztyna,
Miejsce pracy: Olsztyn
Numer: StPr/21/1189
OBOWIĄZKI:
Przygotowywanie uchwał Rady Miasta Olsztyna i zarządzeń Prezydenta Olsztyna w przedmiocie planowania, uchwalania i realizacji budżetu miasta oraz wieloletniej prognozy finansowej, zgodnie z obowiązującym stanem prawnym. Opracowywanie założeń, procedur i instrukcji niezbędnych do prawidłowego przebiegu procesu planowania, uchwalania i realizacji budżetu miasta oraz wieloletniej prognozy finansowej. Sporządzanie informacji, opracowań i analiz z zakresu budżetu miasta i jego realizacji oraz wieloletniej prognozy finansowej na potrzeby planowania, kontroli i zarządzania finansami miasta, organów miasta oraz przyjętej polityki informacyjnej miasta. Prowadzenie spraw szczególnie trudnych, złożonych, specjalistycznych objętych działaniami Referatu planowania, w tym ustalania rozwiązania i rekomendacji decyzji oraz udzielanie wsparcia merytorycznego w rozstrzyganiu tego rodzaju spraw pracownikom Referatu planowania, miejskim jednostkom organizacyjnym i komórkom organizacyjnym Urzędu, Współpraca z miejskimi jednostkami organizacyjnymi oraz komórkami organizacyjnymi Urzędu, a także z innymi podmiotami i instytucjami, w ramach ustalonych obowiązków służbowych i spraw prowadzonych na stanowisku.Godziny pracy pon 8-16, wt-pt 7:30-15:30
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne


Wymagania inne:

obywatelstwo polskie, co najmniej 4 letni staż pracy, wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku ekonomia lub finanse i rachunkowość lub zarządzanie, brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. znajomość przepisów: - ustawa o finansach publicznych - ustawa o dochodach jednostek samorządu terytorialnego - ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, - ustawa o samorządzie gminnym i powiatowym znajomość zagadnień makroekonomicznych,Wymagania dodatkowe: co najmniej 2 lata stażu pracy w jednostce administracji publicznej na stanowisku realizującym zadania związane z gospodarką finansową, gromadzeniem i rozdysponowywaniem środków publicznych

Miejsce pracy:

Olsztyn


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

3 300 - 3 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie



Pozostałe oferty pracy w firmie Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 21-07-2021
Wyświetleń: 251